با مدیتیشن وزن کم کنید

با مدیتیشن وزن کم کنید

 

چاقی

آیا شما هم برای کاهش وزن مشکل دارید؟ در این مطلب قصد داریم درباره اهمیت مدیتیشن و نقش آن در کاهش وزن صحبت کنیم. به‌کارگیری مغز برای کاهش وزن یک پروسه زمان‌بر است، اما لازم نیست نگران باشید. شروع کار آسان است!  به گزارش شفا آنلاین خبر خوب این است که می‌توانید به شیوه‌های مختلف بر اشتهای خود غلبه کنید.

 

 

 اول صبح مدیتیشن کنید

آغاز کردن روز با تمرینات مدیتیشن کمک می‌کند در طول روز بیشتر بر اهداف خود متمرکز شوید.

 

 

از این فرمول تبعیت کنید

هروقت می‌خواهید غذا بخورید یا یک میان‌وعده کوچک میل کنید، نسبت به آنچه می‌خورید آگاه باشید. یعنی غذا خوردن آگاهانه را تمرین کنید. قبل از این که  لقمه ای بردارید، کمی مکث و تفکر کنید. سعی کنید در زمان حال باشید و ذهنتان را با مدیتیشن تمرین دهید.

 

 

تمرین صبح خود را چطور آغاز کنید؟

اگر قبل از این مدیتیشن نکرده‌اید، ممکن است انجام آن کمی برایتان سخت باشد. اما ما شما را راهنمایی می‌کنیم. نکاتی که در ادامه مطرح می‌شود، به مبتدیان کمک می‌کند تمرینات خود را به آسانی آغاز کنند.هر روز صبح وقتی شروع به مدیتیشن می‌کنید، یک هدف برای خود تعیین کنید و هر چند وقت یک بار آن را به خودتان یادآور شوید. چرا می‌خواهید وزن کم کنید؟ چه چیزی برای شما اهمیت دارد؟ فکر کردن درباره این پرسش‌ها کمک می‌کند در طول روز با آگاهی بیشتری غذا بخورید.
 آگاهانه غذا بخورید

 

 

اگر نمی دانید که چطور باید آگاهانه غذا بخورید، از نکات زیر استفاده کنید:

 قبل از این که بنشینید و غذا بخورید، تمرکز کنید. گاهی اوقات پیش می‌آید که پشت میز شام نشسته ایم، درحالی‌که مغزمان هنوز در دفتر کار سیر می‌کند، بنابراین به‌جای اینکه حین تماشای تلویزیون یا ارسال پیامک غذا بخورید، سعی کنید به آنچه می‌خورید توجه کنید.

 

 

این نکته را جدی بگیرید

 بر غذا خوردنتان تمرکز کنید. وقتی غذا می‌خورید، کار دیگری نکنید. آیا هنگام غذا خوردن کار می‌کنید، تلویزیون می‌بینید و دائم در رفت‌وآمد هستید؟ بهتر است تجدیدنظر کنید. این رویه برخلاف غذا خوردن آگاهانه است. سعی کنید برای غذا خوردن وقت بگذارید و بر تاثیر غذا بر جسمتان تمرکز کنید.

 

 

 

نوشته با مدیتیشن وزن کم کنید اولین بار در اس ام اس | اس ام اس عاشقانه پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.